fbpx

Jednoducho a bez IT zručností

AKO TO FUNGUJE V PÁR KROKOCH

1. NAJSKÔR SI VYTVORTE OSOBNÝ ÚČET

Predtým ako si pridáte profil vašej prevádzky, je nutné si vytvoriť svoj osobný používateľský účet. Osobný účet môžete používať na súkromné objednávky a využívať v ňom mnoho užitočných funkcií.  

VYHĽADÁVAJTE RÝCHLO

V Amabels si môžete vyhľadať službu podľa voľných termínov, lokality alebo priamo hľadať svoju obľúbenú prevádzku.

OBJEDNAJTE SA NA PÁR KLIKOV

V prevádzkach, kde to bude možné, sa budete môcť online objednať na presný termín.

SPRAVUJTE SVOJE OBJEDNÁVKY

Svoje rezervácie máte k dispozícií odkiaľkoľvek na svete. Navyše vám AMABELS vždy pripomenie blížiaci sa termín.

2. POTOM SI PRIDAJTE PROFIL PREVÁDZKY

Profil vašej prevádzky funguje podobne ako vlastná webová stránka. Je vyhľadateľný aj na Google, prípadne ho môžete prepájať s inými webmi alebo zdieľať na sociálnych sieťach. Je prehľadný a všetky informácie máte pokope.

PRIDAJTE INFO O PREVÁDZKE

V profile môžete pre zákazníkov zverejniť vaše služby, otváraciu dobu, kontaktné údaje, fotky, sociálne siete a iné dôležité info.

ZVEREJNITE PROFIL

Svoj profil môžete z verejného vyhľadávania aj skryť a používať AMABELS iba ako interný systém.

STOP OBMEDZENIAM

V Amabels si môžete vytvoriť ľubovoľný počet profilov (prevádzok), pridať viacerých zamestnancov, využívať funkcie, a to bez obmedzení a poplatkov.

3. ZVIDTEĽNITE PROFIL A ZÁKAZNÍCI VÁS NÁJDU

Noví zákazníci si vás jednoducho nájdu podľa kategórie, služby alebo lokality a tí, ktorí vás už poznajú, môžu vyhľadávať aj podľa názvu. 

UKÁŽTE SVOJE SLUŽBY

Najväčšou výhodou je, že zákazník uvidí všetky vaše služby v prehľadnom zozname, o ktorom do detailu rozhodujete vy. Služby a ich varianty môžete tiež skryť a povedať, na ktoré sa objednať dá a na ktoré nie.

NAPLŇTE GALÉRIU FOTKAMI

Pridávate radi fotky a dokumentujete svoju prácu so zákazníkmi? Pridajte si ich do profilu a ukážte ľuďom, čo môžu od vás očakávať.

UKÁŤE AJ OTVÁRACIE HODINY A KONTAKTY

V časti s kontaktnými údajmi zákazníci uvidia, kedy máte otvorené a aké vybavenie na prevádzke máte. Ďalej uvidia kontakty a zamestnancov, príbeh vašej firmy a jej obchodné údaje.

4. NA POZADÍ PROFILU VÁS ČAKÁ REZERVAČNÝ SYSTÉM

V Amabels máte na pozadí profilu k dispozícii mohutný rezervačný systém s funkciami, ktoré vám pomôžu manažovať celý objednávkový systém.

PREZERAJTE KALENDÁR A ZMENY

Pripravili sme pre vás kalendár s funkcionalitami porovnateľnými s google kalendárom a tiež šichtovnicu, kde môžete plánovať zamestnancom zmeny.

AUTOMATIZUJTE OBJEDNÁVANIE

Objednávky môžete vytvárať len vy alebo nechajte zákazníkov, aby sa na niektoré služby objednali sami. Môžete ich nechať schvaľovať automaticky alebo aj manuálne a obmedzovať, kedy sa dá objednať a kedy nie.

MANAŽUJTE KLIENTOV A KONTAKTY

Pridávajte si klientov, svoje kontakty na nich a prezerajte históriu, ako sa k vám objednali. To všetko v prehľadnom zozname.

5. PO OBJEDNANÍ SA AMABELS O ZÁKAZNÍKA POSTARÁ

Dokončením objednávky to nekončí. Zákazník dostane o objednávke upozornenia a detaily uvidí v osobnej zóne na karte objednávky.

PRIPOMEŇTE KLIENTOM TERMÍNY

Upozornenie na blížiacu sa objednávku emailom je štandard. Vy ale môžete nastaviť aj sms upozornenia a Amabels v takom prípade pošle zákazníkovi smsku, že má k vám prísť.

NASTAVTE TYP PLATBY

Vyberte si, či zákazník bude môcť zaplatiť v hotovosti na prevádzke alebo platbou online vopred. Aktivovať môžete oba spôsoby naraz a nechať zákazníka, nech sa rozhodne sám.

PÝTAJTE SI STORNO

Máte problém so zákazníkmi, ktorí sa objednajú, ale nakoniec neprídu a vy máte zbytočné prestoje? Nastavte im storno a ak neprídu, tak im Amabels automaticky stiahne storno, ktorého výšku v % nastavujete vy.

CHCETE VIDIEŤ PRÍKLADY RIEŠENÍ,
AKO TO MÔŽE VYZERAŤ?

Aby ste si to vedeli ľahšie predstaviť, pripravili sme pre vás ukážky riešení, ktoré sú názorným príkladom toho, ako môže aj vaša prevádzka vyzerať v Amabels. Mrknite na to.