Jednoducho a bez IT zručností
AKO TO FUNGUJE V PÁR KROKOCH
1. NAJSKÔR SI VYTVORÍTE OSOBNÝ ÚČET
Predtým, ako si pridáte profil vašej organizácie, je nutné si vytvoriť svoj osobný používateľský účet. Osobný účet môžete používať na súkromné objednávky a využívať v ňom mnoho užitočných funkcií.
VYHĽADÁVAJTE RÝCHLO
V Amabels si môžete vyhľadať aktivitu alebo službu podľa voľných termínov, lokality alebo priamo hľadať svojho obľúbeného organizátora alebo prevádzku.
OBJEDNAJTE SA NA PÁR KLIKOV
Pripojiť sa na aktivitu môžete aj o polnoci z autobusu a to na pár klikov z mobilu, tabletu alebo PC.
SPRAVUJTE SVOJE OBJEDNÁVKY
Svoje súkromné aktivity a rezervácie máte k dispozícií odkiaľkoľvek na svete. Navyše vám AMABELS vždy pripomenie blížiaci sa termín.
2. POTOM SI PRIDAJTE PROFIL ORGANIZÁCIE
Profil vašej prevádzky funguje podobne ako vlastná webová stránka. Je vyhľadateľný aj na Google, prípadne ho môžete prepájať s inými webmi alebo zdieľať na sociálnych sieťach. Je prehľadný a všetky informácie máte pokope.
PRIDAJTE INFO O PREVÁDZKE
V profile môžete ľuďom zverejniť vaše poslanie, aktivity, otváraciu dobu, kontaktné údaje, fotky, sociálne siete a iné dôležité info.
ZVEREJNITE PROFIL
Svoj profil môžete z verejného vyhľadávania aj skryť a používať AMABELS iba ako interný systém.
STOP OBMEDZENIAM
V Amabels si môžete vytvoriť ľubovoľný počet profilov (organizácií), pridať viacerých kolegov, využívať funkcie a to bez obmedzení a poplatkov.
3. ZVIDITEĽNITE PROFIL A ĽUDIA VÁS NÁJDU
Ľudia si vás jednoducho nájdu podľa kategórie, aktivít alebo lokality a tí, ktorí vás už poznajú, môžu vyhľadávať aj podľa názvu.
UKÁŽTE SVOJE AKTIVITY
Najväčšou výhodou je, že ľudia uvidia všetky vaše aktivity v prehľadnom zozname, o ktorom do detailu rozhodujete vy. Aktivity môžete tiež skryť a povedať, na ktoré sa objednať dá a na ktoré nie.
NAPLŇTE GALÉRIU FOTKAMI
Pridávate radi fotky a dokumentujete svoju prácu s ľuďmi? Pridajte si ich do profilu a ukážte všetkým, čo môžu od vás očakávať.
UKÁŤE AJ OTVÁRACIE HODINY A KONTAKTY
V časti s kontaktnými údajmi ľudia uvidia, kedy máte otvorené a aké vybavenie v organizácii máte. Ďalej uvidia kontakty a spolupracovníkov, príbeh vašej organizácie a jej obchodné údaje.
4. NA POZADÍ PROFILU VÁS ČAKÁ REZERVAČNÝ SYSTÉM
V Amabels máte na pozadí profilu k dispozícii mohutný rezervačný systém s funkciami, ktoré vám pomôžu manažovať celý systém aktivít.
PREZERAJTE KALENDÁR A ZMENY
Pripravili sme pre vás kalendár s funkcionalitami porovnateľnými s google kalendárom a tiež šichtovnicu, kde môžete spolupracovníkom plánovať čas.
AUTOMATIZUJTE OBJEDNÁVANIE
Termíny môžete vytvárať len vy alebo nechajte ľudí, aby prihlášky vytvárali sami. Môžete ich nechať schvaľovať automaticky alebo aj manuálne a obmedzovať, kedy sa dá prihlásiť a kedy nie.
MANAŽUJTE KLIENTOV A KONTAKTY
Pridávajte si dobrovoľníkov, svoje kontakty na nich a prezerajte históriu, ako sa k vám prihlasovali. To všetko v prehľadnom zozname.
5. PO PRIHLÁSENÍ SA AMABELS O ĽUDÍ POSTARÁ
Dokončením prihlášky to nekončí. Dobrovoľník dostane o objednávke upozornenia a detaily uvidí v osobnej zóne na karte prihlášky.
PRIPOMEŇTE ĽUĎOM TERMÍNY
Upozornenie na blížiacu sa prihlášku emailom je štandard. Vy ale môžete nastaviť aj sms upozornenia a Amabels v takom prípade pošle každému smsku, že má k vám prísť.
NASTAVTE TYP PLATBY
Ak pridávate platené aktivity, môžete si vybrať, či budú ľudia môcť zaplatiť v hotovosti u vás alebo platbou online vopred. Aktivovať môžete oba spôsoby naraz a nechať každého, nech sa rozhodne sám.
PÝTAJTE SI STORNO
Máte problém s ľuďmi, ktorí sa prihlasujú na platené aktivity, ale nakoniec neprídu a vy máte zbytočné prestoje? Nastavte im storno a ak neprídu, tak im Amabels automaticky stiahne storno, ktorého výšku v % nastavujete vy.