Amabels je asistentka aj pre životné prostredie
Odprezentuje vaše udalosti a podujatia ľuďom, objedná ich, pripomenie termín, prípadne sprocesuje platbu a to bez nutnosti mať vlastnú web stránku.
#je bezplatná a prináša pohodlie #šetrí čas a náklady #umožňuje prehľadné spravovanie celej organizácie
DAJTE VEDIEŤ O UPRATOVACÍCH AKCIÁCH ĽUĎOM V OKOLÍ
Prostredníctvom profilu v Amabels ihneď ukážte vaše akcie v rámci životného prostredia ľuďom v okolí. O aktivitách a službách sa tak dozvie viac ľudí z vášho okolia a to bez toho, aby ste mali vlastnú web stránku a platili si reklamu.
Vo vašom profile sa dozvedia kto ste, kde vás nájdu, aké aktivity a služby poskytujete, ako to u vás vyzerá a taktiež aj prehľad voľných termínov.
#jednoduchá #moderná #dostupná
PREZERAJTE SI VŠETKY AKTIVITY AKO NA DLANI
Váš profil v Amabels slúži ako vlastná web stránka, kde o vás ľudia nájdu všetky dôležité informácie a zároveň sa k vám môžu pohodlne objednať na aktivity a služby.
Profil viete jednoducho spravovať a viete si zobraziť kto sa objednal a na kedy, kedy máte voľné termíny, prehľad prihlásených, ich kontakty a ďalšie dôležité informácie kedykoľvek zo svojho mobilu, tabletu alebo počítača.
Prístup môžete prideliť aj svojim spolupracovníkom.
#pohodlná #nevyrušuje #nepotrebuje IT znalosti
NECHAJTE AMABELS STARAŤ SA O VAŠE REZERVÁCIE NONSTOP 24/7
Kedykoľvek budú ľudia potrebovať, Amabels im ukáže voľné termíny a pomôže im objednať sa k vám online 24/7. To, ako sa budú môcť objednávať, bude záležať od vašich nastavení, nad ktorými budete mať 100 % kontrolu. Veriacich si viete samozrejme objednať aj manuálne a Amabels im tiež pripomenie termín.
#prináša spokojnosť #má veci pod kontrolou #je spoľahlivá
CHCETE VIDIEŤ, AKO BY TO MOHLO VYZERAŤ?
Aby ste si to vedeli predstaviť, pripravili sme pre vás ukážkové prevádzky, ktoré sú názorným príkladom toho, ako môžu aj vaše akcie pre životné prostredie vyzerať v Amabels. Mrknite na to.
FAQ - PÝTATE SA NÁS
AMABELS je platforma, ktorá pomáha nielen prevádzkam a inštitúciám, ale aj ľuďom a dobročinným organizáciám efektívnejšie využívať čas, šetriť peniaze, prosperovať, ale hlavne ich vedie k nezištnej vzájomnej spolupráci a pomoci na lokálnej úrovni.
Viac o našom poslaní sme pripravili na tejto stránke.
Amabels vznikla ako dobročinný projekt, a preto ju môžu všetci používať ZADARMO, bez akýchkoľvek obmedzení alebo skrytých poplatkov.
Existujú však možnosti, ako podporiť naše fungovanie a to využívaním niektorých z dobrovoľne platených funkcií, ktoré pomáhajú pri spravovaní prevádzky alebo organizácie, a tým zlepšujú aj podnikanie. Keďže fungujeme z vlastných zdrojov, peniaze z týchto platených funkcií nám veľmi pomôžu a využijeme ich na to, aby sme v rámci projektu Amabels stále inovovali a pridávali nové funkcie.
Tiež chceme kontinuálne zlepšovať používateľský zážitok, pretože chceme, aby sa každý používateľ, poskytovateľ služieb alebo vlastník dobročinnej organizácie cítil pri práci s Amabels skvele.
Viac o našich platených funkciách je možné nájsť na tejto stránke.
Amabels je možné používať kdekoľvek, odkiaľkoľvek a na neobmedzenom počte zariadení. Stačí sa prihlásiť cez svoj účet na amabels.com a používať ju na počítači, smartphone alebo tablete. Pre funkčnosť je nutné mať pripojenie na internet.
Amabels je prehľadná platforma, ktorá funguje veľmi jednoducho. Pre používateľa je ideálne začať tým, že sa registruje a prihlási. Následne si môže pomocou mapy alebo vyhľadávania nájsť prevádzku, do ktorej by sa chcel objednať.
Ďalším krokom je výber služby poskytovateľa pre objednanie. Po jej výbere prechádza používateľ rezervačným procesom, v ktorom si vyberie variantu služby, ak je povolený výber zamestnancov, tak zamestnanca, dátum a čas rezervácie. Môže tiež pridať poznámku pre poskytovateľa.
Na obrazovke sumáru objednávky potom si svoju objednávku skontroluje (osobné údaje, údaje o objednávke) a zaplatí spôsobom platby, ktorý je k dispozícii (hotovosť, online alebo si vyberie z oboch).
Po zaplatení si svoju objednávku nájde v osobnej zóne, kde si ju môže pozerať, stiahnuť ics pre uloženie napríklad do google kalendára alebo v prípade potreby aj zrušiť. Karta objednávky tiež slúži pre rýchly vstup do prevádzky pomocou profilového obrázku prevádzky, ktorý je na nej zobrazený.
Svoj profil môže každý používať len na zverejnenie svojich služieb alebo ho využívať aj ako rezervačný systém.
Objednávky môže vytvárať poskytovateľ služieb manuálne (ideálne namiesto diára, google kalendára a pod.) alebo môže nechať zákazníkov, aby sa na všetky, prípadne iba na niektoré služby objednali sami.
Objednávku je možné vytvoriť jednoducho na pár klikov a veľkou výhodou je, že nielen poskytovateľ, ale aj všetci v tíme majú objednávky vždy so sebou. Amabels následne dokáže zákazníkom posielať automaticky pripomienky na termín a umožňuje využívať mnoho ďalších užitočných a skvelých funkcií, pričom všetko závisí od nastavení.
Poskytovateľ sa môže rozhodnúť, či svoje služby zverejní a či následne povolí, aby mohli zákazníci vytvoriť objednávku. Ak áno, tak si zákazník najskôr v Amabels vyberie službu a zvolí si voľný termín, ktorý sa generuje výlučne podľa pravidiel objednávania nastavených pre službu. Po potvrdení objednávky sa táto zobrazí v prehľadnej tabuľke s objednávkami a kalendári, kde je možné vidieť všetky podrobnosti a vykonávať akcie, ako napríklad presun, zmenu trvania alebo zrušenie.
Amabels je možné používať bez ohľadu na typ poskytovaných služieb (prevádzky – napr.: barber, kozmetička, kaderníčka, tréner, lekár, lektor, poradca, mechanik, usporadúvate eventy, skupinové cvičenia, online služby, prenájom športovísk atď.) alebo udalostí (dobročinné organizácie – napr. úrad, škola, organizácia, združenie, atď.).
Amabels tiež ponúka možnosť pridať si neobmedzené množstvo zamestnancov, klientov a tvoriť objednávky.
Na základe toho je Amabels ideálna nielen v prípade, keď niekto rozbieha svoju vlastnú prevádzku a hľadá prvých zákazníkov, ale aj v situácii, kedy už vlastní zabehnutú prevádzku alebo sieť prevádzok so stálymi zákazníkmi.
Stačí sa zaregistrovať kliknutím na niektoré z tlačidiel na tejto stránke alebo použiť nasledovný odkaz www.amabels.com pre vstup na platformu.
Najskôr je potrebné si založiť osobný používateľský účet a následne je možné vytvoriť prevádzku pre poskytovanie služieb alebo dobročinných aktivít, nastaviť si ju, pridať služby, zamestnancov, klientov a začať tvoriť objednávky.
V prvom rade treba povedať, že účet nie je nutné rušiť. Stačí ho nechať „ležať“. Následne je možné pre každého vrátiť sa k tomuto účtu pokojne aj po roku. V rámci profilu prevádzky zasa stačí prevádzku z vyhľadávania skryť v nastaveniach profilu prevádzky.
Samozrejme je možné bezplatne požiadať aj o zrušenie účtu a to pomocou ktoréhokoľvek kontaktného formuláru kdekoľvek na webe alebo na emailovej adrese: podpora@amabels.sk
Pri akejkoľvek otázke či už v v súvislosti s objednávaním alebo nastavením profilu prevádzky, je tu pre každého zákaznícka podpora Amabels.
Pre otázku alebo žiadosť o pomoc je možné využiť telefónne číslo: +421 910 250 500 alebo emailovú adresu: podpora@amabels.sk